Tisdag

Efter jobbet idag gick tog jag och annie en sväng förbi Karl Johan. Vi gick till en brölopps butik för och välja ut vilka invitations kort hon skulle ha. För er som inte vet ska min vän Annie gifta sig i maj. Hon ska ha bröloppet i stockholm och det kommer bli så vackert och fram för allt en väldigt rolig upplevelse. Det blir mitt första brölopp jag går på sedan jag var litten. Hennes brudklänning som hon kanske ska köpa är så vacker. Jag va med henne när hon pröva ut massa olika för ett tag sedan.Tillbaka till idag, vi gick till ett bagel/jucie cafe och satt och snacka om allt och inget, annies syster höll oss sällskap med. Tiden sprang iväg så det blev dags för mig och gå till frisören, blev verkligen nöjd. Nu är jag hemmkommen från träningen och ska snart lägga mig och sova.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0