My love

Denna veckan har det varit massa goa stunder med älsklingen. Det är det i och för sig varje dag men vi har lyxat oss extra mycket. Niklas ska nämligen åka till Bali imorgon tidigt. Han ska vara borta en månad och jag kommer sakna han hur mycket som helst. Men självklart så är jag väldigt glad för hans skull och för att han ska få komma till värmen!!
Får hoppas att resten av mars blir lika solig som den här veckan. Så det blir lite lättare att inte bli avis.  

Idag var jag och älsklingen på friedays och åt lunch. Slutatde tidigare än vanligt idag så vi mötes vi upp på majorstuen och gick till akersbrygge. Kvällen har vi ägnat åt varandra. Tidigare i veckan har vi lagat god mat och myst massa. Igår tände vi ljus i badrummet och bada skumbad i två timmar. Vi såg ut som två russin när vi klev upp.

Imorgon kommer även min kära mamma på besök med minstingarna i familjen!  Så får vi se vad helgen har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0