Latte

Jag inlede helgen med att vara kraslig och hostig. Så fredagen spenderades i sängen.
Igår var jag på akersbrygge och käka på resturang med Lisa och Victor. Efter det tog vi oss en promenad till tullins cafe och satte oss där och drack öl. Sedan gick vi hem. Kvällen spenderades hemma hos Michela och Jenny. När klockan tika iväg bestämde vi oss för och dra hem till oss. Vi hade det riktigt roligt hela natten med massa skrattanfall. Vi hade en väldigt rolig natt utan att dricka. Vi shota vatten, man kan ha kul utan alkohol.

I dag vakna jag upp med en kraslig hals men det börjar bli bättre nu. Jonna,michela, Jenny,Lisa och Victor. Tog oss en promenad till lökka för och hämat min nya mobil. Sedan drog vi till akersbrygge och satte oss på en uteservering med värmekabblar (Viktigt). Med en latte i handen en solig söndags eftermiddag med skönt sällskap, kan det bli bättre? Kanske ska sluta och bara vara bakis på söndagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0