Alice

Snart ska Jonna och jag åka ner till brikelunden och möta upp Rasmus. Vi ska till ringenskino ikväll och se den efterlängtade filmen Alice in Wonderland 3D. Det kommer och bli fett grymt! Älskar Timburton och hans fantastiska sätt att göra äventyr till underbara filmskapelser. Som Edwar Sissorhands, Big fish, Kalle och choklad fabriken, Sweeney Todd, Corpse bride och många fler.
Ni som känner mig vet att jag älskar Johny depp som skådespelare plus att jag tycker han är otroligt sexig och snygg!Helena Bonham Carter, tim burtons fru är också med filmen och hon är också en väldigt duktig skådespelerska tycker jag hon och johny depp i samma film är bra! Mina förväntningar är nog lite för höga för den här filmen. Men ska dra ner mina förväntingar lite nu så jag kan ge filmen en chans till att vara underbar! Längtar snart dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0