Ny lägenhet!

Insåg att jag inte har skrivit på evigheter. Skriver för att min familj och vänner ska veta hur jag har det här i Oslo så ska uppdatera er lite om vad som händer här hos mig.
Vårt lilla kolektiv på 4 personer ska flytta till en väldigt fin lägenhet. Det är en gamalbygnad brevid slottsparken. Så lägenheten är bygd på ett gammalt sätt. Det är högt i tak 3 meter, tjocka väggar, stora fönster, rossetter i taket och stort som ett slott rättare sagt 127 kvadrat meter. Det kommer att bli underbart att bo där. Det kommer finnas massa plats att röra sig på. Jag och Niklas får det största rummer och de är så stort att vi kan ha soffa och tve i rummet. Har redan börjat inreda rummet i huvudet. Vi ska åka och handla saker till den nya lägenheten så fort vi flyttar in. Vi ska flytta den 1 november men förmodligen får vi komma in en vecka förre.
Längtar ihjäl mig !

Här är lite bilder på slottsparken och lägenhetsfasaden  som liger tio meter från oss! Det är skönt och ha en park som man kan hänga i på sommrarna.


Se hela bilden












Kommentarer
Postat av: claudia

Mysigt!, det kommer bli jättefint!

Ida, Mamma, Calle, Gunnar, jacki och clo hälsar!



Vi älskar dig puss från clo! vi saknar dig våran lilla prinsessa!

2009-10-10 @ 21:11:23
URL: http://shitandstuff.blogg.se/
Postat av: andrea

Jag älskar er med min fina familj

2009-10-11 @ 19:37:18
Postat av: Emely

Vilket mysigt ställe:D

2010-01-23 @ 22:23:46
URL: http://paraiiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0