Längtan!

Hösten är mysig. Ligger och lyssnar på musik i mörkret. Alla färger är underbara. Igår när jag gick till jobbet regna det blad. Dem vackra bladen var överallt.
Snart är det dags för för flytten och jag längtar så otroligt mycket. Ska bli så himla skönt och få utrymme att röra sig på. Idag var jag själv hemma i tre timmar känndes nästan konstigt eftersom det sker så himla sällan. Måste erkänna att jag blev lite rastlös. Men det var riktigt skönt iallfall. Idag gick runt lite på stortorvet och hitta världens mysigaste varmaste pläd. Det var en pälspläd med fleec på under sidan, blir mysigt och dra över sig din i vinterkylan framför brasan. :)
Räknar ner varje dag till flytten det är det enda jag kan tänka på! Det kommer bli så mysigt har en bild i huvudet på hur jag vill att sovrummet ska se ut! Det kommer bli vackert och mysigt. Men nu ska jag se om varm vattnet har kommit tillbaka i duschen.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

2009-12-02 @ 19:26:51
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0