Helgen är över

Helgen är alltid för fort över. Gårdagen bestod a en promenad bort till Thomas och Monica lite kaffe och sedan iväg och köpa alkohol inför matchen. Blev riktigt besiken över oturen vi hade i fotbollen. Efter matchen som vi för övrigt tittat på hemma hos oss. Satte vi på musik och börja dricka rejält för och glömma bort förlusten. Vi kom iväg till KAOS vid ett tiden där det var ganska så knökat med folk. Hela vårt sällskap var ganska dragna så vi hade ritkigt trevligt och kult. Dessvärre har den här dagen spenderas i soffan med datorn i knät flera timmar!
Nya krafter inför imorgon??


Kommentarer
Postat av: Anonym

om ni skickar eran bästa outfit till mig [email protected] så kan jag välja ut en jag tycker är snygg och länka bilden och eran blogg här på min blogg. Glöm inte att skriva med er blogg och vinnaren presenteras på söndag. Skriv gärna på er egen blogg att ni är med i tävlingen!

2009-12-06 @ 21:20:22
URL: http://shitandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0