Cats

Veckan som har gått har varit den tuffaste jobb veckan hitils för jag har haft så lite enerige i kroppen. Klockan 16:00 Fredag den 9 oktober går jag till t-banan för att äntligen känna att helgen är här. Går en stund på Karl Johan för att sedan ta trikken hem.
Väl hemma säger älsklingen att jag ska göra i ordning mig fint för att han har en överaskning.
Jag hoppar in i duschen, tar på mig en fin klänning och känner att veckan bara rinner av mig och jag är lycklig. Vi tog trikken ner till nationalteatret och köpte lite godis och dricka. Sedan gick vi till Chat Noir som är en revyteater här i Oslo. Vi köpte oss dricka i baren och sedan leta vi efter våra platser vi satt på balkong, så man ser ner på scenen. Det var verkligen mysigt. Vi såg musikalen Cats den var super bra. Skådespelarna dansa och sjöng så himla vacker man blir trollbinden när man ser dem. Dräkterna dem hade var fina med. En romantisk kväll i Oslo med sin älskling är inte fel så här på hösten.

Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0