Underbart väder

Mamma och Ida har varit på besök och vi har haft strålande sol här i Oslo. Det kom i torsdags och åkte hem gör ca en timme sedan. Vi har haft det så mysigt lagat god mat och vart på tur runt i Oslo. Sedan så fick dem följa med mig en dag på Jobbet.Det var roligt vi var på barnteater men den var nog för lite större barn. Min familj är underbar dem ställer alltid upp och är så snälla. Mamma och jag har städat ordenligt här hemma de gick så fort tog knappt en timma mamma och döttrar så är det. Så har jag fått köpt en tvättmaskin. Det är verkligen Underbart ska ligga och njuta,längta efter tvättmaskinen. Den kommer på måndag så då ska jag tvätta hela kvällen!! Tänk att man skulle tycka det var roligt att tvätta! haha :D

Kommentarer
Postat av: Rasmus

A jag håller med, det är faktiskt sjukt att man kan längta efter att få tvätta =)

det har varit jätte roligt att Paula och ida va här..

synd att inte resten av din familj kunde följa med denna gången..

2009-03-22 @ 13:44:51
URL: http://svinulf.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0