Ny vecka

En ny skön start på veckan. Efter jobbet hamna jag i soffan. Övervägde saken om att slita mig i från soffan och glida ner till Elixia. Att träna blev alternativet och känner mig nöjd efter dagens hiphopdans :P. Hahha
Ni som vet att mitt koreografiskasine( finns nog inte ens det här ordet)  inte är det bästa kan tänka er hur det såg ut. Men de var väldigt kul efter några gånger blir jag en stjärna.

Idag kommer även min älskling hem! För er som inte vet har han varit borta i två veckor. Så nu blir de ett kärt återsende- Han är nog på centralen om en halv timma. Ska ta och slänga i mig lite food innan dess.
Hoppas på en fortsatt bra vecka.



Kommentarer
Postat av: clooon

hej

jag får inte skriva av jacki hörs på skype

2009-03-30 @ 22:12:23
URL: http://shitandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0