"I love you ,man"

Dagen börja med en god frukost med älsklingen.:) Sedan skulle jag diska och i samband med det börja jag på projektet att städa våran fläkt. Lätt tänker ni säkert, men de var det värsta jag vart med om. Vi har inte en vanlig fläkt över spisen det är en stor sak med massa delar och de var otroligt svårt och få bort fettet. Uch mådde verkligen inte bra när jag städa den. Tidigare har pojkarna i hushållet gjort "rent" den. Men det såg ut som sju svåra år. De låter äckligt och de va äckligt, hädan efter ska den städas varje månad av mig!!!  Efter att ha spenderat hela förmiddagen under fläkten så gick jag och Niklas till Toyenbadet. Det fanns utebadhus så vi hade tur som fick lite sol genom alla moln. Ett riktigt härligt badhus besök. Nu har vi precis kollat på filmen" I love you, man", som är en komedi. Den gav ganska många go skratt!
Hatft en riktigt härlig söndag men nu har jag en tryckande huvudvärk måste vara vädret! Ska lägga mig snart så man orkar ta sig till jobbet på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0