Obehagligt

Tröttheten äter upp mig idag, är helt slut. Måste lägga mig snart har sovit alldeles för lite denna veckan. Imorgon är det Fredag och det är faktist fortfarande lika härligt att vara ledig på helgerna.


Idag stod jag och vänta på spårvagnen på Brogate. När jag skulle till att ställa mig där så fick jag ögonkontakt med en äldre kvinna som hade en sådan svart blick att jag blev helt kall inombords hon babblade massa ord och var arg samtidigt. Livrädd ställde jag mig in bland folkmängden som också stod och vänta medans den här kvinnan gick fram och tillbaka skrikandes på ett annat språk och var så himla arg, tror att hon var påverkad och psykiskinstabil.Trodde att hon skulle skada någon. Såg att många blev lite rädda faktist eller så är de bara jag som är en bonde från trollhättan! :P Men jag vet iallfall att tjejen som stod brevid mig tyckte de var lika obehagligt som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0