Kärlek

Ska snart sova är super trött, man sover alltid så gott när man har tränat.
Igår var jag på föreläsning och de handla mycket om självinsikt,kärlek och att vi som barnassitenter ska jobba med vårt hjärta för att det är så viktigt för barnens uppväxt och det är ännu viktigare för de barn som inte får de hemma. Det behövs kärlek så att deras framtid blir lättare när det kommer svårigheter. Men det går inte beskriva hur bra det var. Kvinnan som föreläste var svensk och prata skånska(härlig dialekt) hon hade varit med om mycket i sitt liv. Ni får gå på den föreläsningen om ni har möjligthet. :D Men kan säga att jag rös flera gånger underförälsningen och efteråt kände man sig alldeles bubblig inombors och vill ge massor av kärlek!


Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Tack för ditt fina sms igår <3

Ska fylla på min mobil i dagarna!

Massa löv till dig min underbara vän.

2009-02-05 @ 09:54:58
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: claudia

Hej tack så mycket, haha jag tränra inte själv ju men jag ska börja när jag får pengar !

2009-02-05 @ 10:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0