Fullt upp

I torsdags följde jag A hem efter jobbet,  sedan åkte vi och träna en liten stund på Elixia Carlberner. Mitt gymkort hade kommit, så nu slipper jag flänga runt med ett papper. Bättre och ha alla kort i plånboken.
Börjar känna mig lite krasslig i halsen men jag hoppas att feber och förskyldning kan hålla sig bort från mig denna gången. Igår när jag kom hem var jag så slut att jag nästan somna i halen. Vakna klockan 20:00 och gjorde mig i ordning för en runda i byen men de blev inte så långvarigt va redan hemma vid klockan ett.
Ikväll blir det förmodligen utgång. Snön vräker ner så jag får se hur de blir med skor? Vill inte halka och slå ihjäll mig med klackskor. Igår hade jag tur klara mig men idag ser det farligt ut.

Love and Light


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0