wednesday

Idag när halva tisdagsdagen hade gått så fick jag höra att det var Onsdag! De är alltid skönt att veta att helgen är närmare än vad man tror. Dessa veckor i augusti har kännts som om jag bara lever på helgerna eller för helgerna. Är helt slut på kvällarna. Kommer hem och orkar verkligen inte göra någon ting. Kroppen känns öm och hjärnan orkar inte tänka. Skura och damsög dok hall/vardagsrums golvet idag och rensa garderoben. 
Helgerna har iallfall varit fullspäckade, har försökt att hinna med så mycket som möjligt.
Så denna helgen ska spenderas i harmonins tecken. Rehablitera min kropp helt enkelt få ny energie inför hösten.
Det betyder aldså inget fara och flänga här och där. Kanske ta sig en tur till stranden, gå en promenad genom stan för lite shopping. Kolla någon shysst bio. Frossa i god mat ;) haha. Önska att vi hade badkar! Det är den bästa habiliteringen för min trötta kropp. Släckt med tända stearinljus och en bra bok, hår inpackning, ansiskmask. Klippa tånaglar och måla dem.. Dofta ljuvligt! Får ragga på ett badkar till helgen hahah :P..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0