Hometown

Helgen som gick befan jag mig i Trollhätte området.
Fredagen kom fortare en väntat och plötsligt satt jag och niklas på swebuss express mot barndoms staden. När vi kom fram efter en 3,5h resa känndes allt väldigt fridfylt. Gick av på stadens lilla resecentrum och i luften svävade lungnet. Så vi vandra till vår kära vän Don Fadi, där vi skulle spendera helgen. Vi kom in i lägenheten som hade lite feststämmning. Blev lite alkohol intag för att sedan dra sig mot strandgatan. Satt på uteserveringen och drack öl sedan bar det av mot Buttlers(läs:en av få utestäder i trollis). Träffa massa gamla bekanta, de var väldigt trevligt. Några shotar senare vingla sällskapet ut och tog oss hederligt fyllekäk innan däckningen hemma.

Tututu.. klockan ringer hoppas in i duchen och nu är vi på väg mot skara sommarland.
Det blev en väldigt trevlig visit tillsammans med Don fadi, Robin och hans Bella. Vi åkte en del vattenattraktioner och karuseller. Vi åt go tacobuffe och hade det väldigt kul tillsammans. Sedan kom tiden då vi skulle ta oss hem. Det gick inga mer bussar för dagen, det visste vi innan men vårt tanke sätt var "det löser sig". Så vi ringde runt massa folk som redan hade börjat dricka och kunde inte hämta oss. Det sluta med att vi fick lift in till skara (mitt livs första gång) och därifrån blev det en taxi hem. Man har blivit härdad när man bor i Oslo så en taxi för 1500 delat på fem. Va inte så farligt.

Söndagen bestod av en mysig dag med min kära familj! Ida är allt för go. När hon hade sovit en timma skulle jag väcka henne för hon fick inte sova längre så sa hon: Men jag är ledig! 
Min goa sötis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0