La familja

Denna helgen har jag haft min underbara familj här det var bara claudia som fattades. Men hon komme rupp en annan helg och då är det fest!
Vi hade verkligen tur med vädret uppehåll och sol. Vad mer kan man begära? Tog med mig familjen på rund tur i oslo. Lördagen spenderade vi på karljohan, akersbrygge och så klart här i lökka. Vi laga god mat och hade det hur mysigt som helst! Söndagen spenderades i frognerparken. Sedan var det dags för dem och åka hem. En helg går så fort, ibland önskar jag att dem bodde här så man bara kan dropa in hos familjen när man har lust!

Ps. Vi ska nog flytta till något större, förbaskade uppsägningstid

Kommentarer
Postat av: Claudia

Kolla in idas video på facebook! och så kan du kolla in min blogg ;)

2009-08-31 @ 19:23:47
URL: http://shitandstuff.blogg.se/
Postat av: Jacquelin

Tack syster ! du är med fin <3

2009-09-07 @ 19:42:59
URL: http://jackielarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0