Evening

Så helgen kom och en öl slank ner och sedan var party humöret på g, även om jag hade intalat mig en helg i lugn och ro. Så vi satt ett litet gäng hemma hos oss vi drack, babbla, och lyssna på go musik. Några shotar och några drinkar senare blev det dags för utgång. Vi drog till Nicol and son där stämmningen var go. Sedan gick jag,rasmus.elisabeth och geir till cafe sör, men jag drog mig tillbaka till Nicol and son där resten av gänget forfarande var kvar. Det blev en del dans till härlig muisk.
Sedan vingla jag och Niklas hemåt, stängningsdags på krogen lika med svart taxi hem. :) Det gick förvånadsvärt bra.
Dessvärre har denna dagen pendlat mellan illamåenden och trötthet.  Blev lite för många shotar igår, de kan va en lite nackdel med att ha sådan dricka hemma. Fast de är mest kul, det höjer stämmningen.

Nu blir det ostbågar,cocacola och en rulle....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0