Mys

I veckan var jag o ch älsklingen på bio. Vi såg på "Män som hatar kvinnor" det var verkligen en av de bättre svenska filmer som gjorts. Bra skådespelare och filmen var välgjord. Längtar tills de andra filmerna kommer. Vi satt i en soffa på högsta raden och vi satt riktigt bekämt, ljudet var perfekt. De är sånt jag kallar en riktig Bio.

Idag så har jag och Niklas varit på peppes pizza och ätit gott. Har haft en väldigt mysig dag. Vi har nog bestämt oss för att åka till göteborg i några dagar och sedan ska jag åka till Uddevalla hem till familjen och fira påsk!  Som ni vet är jag lång ledig nu. Imorgon bär det av mot Göteborg.

Ha en fin påskveckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0