Göteborg

Det blev några härliga dagar i Göteborg för mig och Niklas. Kom fram vid klockan fem på eftermiddagen. Det var fint väder så vi tog en promenad till bergakungen och bestämde oss för att gå på bio på berakungen. Vi ville se fast and the furios men det fanns inga biljetter kvar. Så det blev monster vs aliens i 3d format. Den var grym faktist! Ibland är de kul med barn filmer kännde oss lite töttiga men jag älskat faktist Barn filmer och de var skaparna av madagaskar och i 3d format ! Det var värt att gå på bio på en barn film. Hehhe


Måndag stråland sol med vindar. En hel shoppingdag och så käka vi på saluhalen, de är unerbart gott med mat från andra länder. Vi satte oss i trägårn och sola i någon timme med. Haft de hur mysigt som helst.

Igår åkte vi bil till trollhättan. Vi gick en lite promenad i det 14 gradiga värmen. För att hamna på strandgatan för en late med syrran och hennes pojkvän. Vid fyra åkte jag och syster hem till uddevalla och nu sitter jag här.

Hoppas ni har det lika skönt som jag.


Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Mysigt men vart sov ni i Gbg ??

Krammm och glad påsk <3:)

2009-04-08 @ 15:46:09
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0